Tartu - Nõo - Peedu - Tamsa - Kindralimäe - Luke - Luke mõis - Unipiha - Reola - Tartu
Teekonna pikkus 58 km, 3:03:24, avg 19.1 km/h, odo 242 km
Teekonna pikkus 58 km, 3:03:24, avg 19.1 km/h, odo 242 km
Ajastasin hilisõhtuse sõidu nii et oleksin Kindralimäel võimalikult hilja loojangu lähedasel ajal aga jõuaksin läbida 25 km tagasi Tartusse enne päris pimedat. Loojangu hetkel olin kusagil Unipiha - Reola vahel. Otseselt pimedas sõitmise ohtu ei olnud, sest teekond vältis maanteid aga pimedas sõitmise lampi ka polnud kaasas ning lisaks temperatuur langes kiiresti koos päikesega.
Nii lühikesi sõite olen ma üritanud blogisse eraldi mitte postitada (kuigi ka seda on juhtunud) - pildid sellistelt sõitudelt on valdavalt koondatud 20xx kevad/suvi/sügis rattaga Tartu ümbruses galeriidesse kõikide galeriide menüüs. Ei olnud see sõit ei rattaretk (seljakotiga, milles võileivad ja joogipudel), ei olnud see ka rattatrenn (kus hoian tempot ja klõpsutan ainult üksikutes väga valitud kohtades). Pidingi praegu uue kategooria välja mõtlema, mis tagasi vaadates tegelikult paljude sõitude kohta käib: rattaga lühiring või rattaga Tartu ümbruses. Niisiis nüüd, kus tavapärased kevadhooaja üritused ära jäävad, muutuvad postitamist väärivateks sündmusteks ka sellised tagasihoidlikumad sõidud.
Mõtteid seoses Eestis kehtiva eriolukorraga ja kuidas see matkapäevikut mõjutab:
Ära jäävad kevadised jalgsi päevaretked, mitmepäevamatkad, mis sõltuvad minul bussi- ja rongitranspordist. Nii kaua kui meil rattaga sõita lubatakse üritan oma tavapärast läbisõitu arendada. Nii nagu igal aastal pean enne pikemate sõitudega alustamist veel tasapisi tagumikku sadulaga treenima. Ilma rongi abita võib aga kohe tõmmata Tartu ümber nii 70 km raadiusega ringi, millest päevasõitudega vaevalt et kaugemale jõuan. Rongigraafikust mitte sõltumise eelis on aga see, et sõiduga võib alustada kasvõi enne päiksetõusu. Uue hobiga seoses jälgin nüüd eriti hoolega ilmateadetes tuulevaikset ilma.
Ära jäävad kevadised jalgsi päevaretked, mitmepäevamatkad, mis sõltuvad minul bussi- ja rongitranspordist. Nii kaua kui meil rattaga sõita lubatakse üritan oma tavapärast läbisõitu arendada. Nii nagu igal aastal pean enne pikemate sõitudega alustamist veel tasapisi tagumikku sadulaga treenima. Ilma rongi abita võib aga kohe tõmmata Tartu ümber nii 70 km raadiusega ringi, millest päevasõitudega vaevalt et kaugemale jõuan. Rongigraafikust mitte sõltumise eelis on aga see, et sõiduga võib alustada kasvõi enne päiksetõusu. Uue hobiga seoses jälgin nüüd eriti hoolega ilmateadetes tuulevaikset ilma.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar